Sjuk

Igår hade jag feber... svettades som fan i natt och halsen var svullen. Idag svettas jag lite och halsen känns fortfarande lite svullen. Det gör ont i hela halsen när jag sväljer. JÄVLA BAJS säger jag bara! Det känns ju skit att missa skolan. Huvudet gör ont också. Skithuvud!

MEN, jag har fått gjort lite engelska, jag orkade skriva lite, men jag tröttnade ganska fort, men nu har jag en bra början, tror jag.

Jag gick upp vid typ tio över 12, det var tokskönt att ligga i sängen. Ville egentligen inte gå upp, men jag var tvungen att få något i mig och så var jag tvungen att gå ut en stund också i solskenet. Riktigt mysigt. Det är mysigt med snö och sol, men sen när skiten smälter, då är det INTE kul! Men snön är fin att titta på i solen.

Ikväll blir det grillat. Pappa kände att han ville ha grillad kyckling på sin fördelsedag! MUMS!

KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0