Så jävla overkligt!

Det är en tom känsla jag har inom mig. Jag har jobbat extra på statt sedan i oktober och jag har precis börjat komma in i det, jag kan inte allt än, men det kommer också. Men jag har börjat få in lite rutin. Och så går detta och händer.

Hotell Statt har brunnit sedan strax innan 4 imorse. Och jag vet inte hur det ser ut nu (19.50). Men det brann tydligen fortfarande vid kl 17. Det är bara skalet kvar. Känns väldigt konstigt. Det går egentligen inte att beskriva känslan jag har i kroppen, och jag har ändå inte jobbat där länge, tänk då dom som har jobbat där i flera år. Det måste kännas fruktansvärt jobbigt. En av dom jag jobbar med sa att nu kan vi sitta hemma och virka, och då säger den andre att vi ska starta en syjunta. Kul att man kan skämte lite. Lätta stämmningen lite. Men det är ändå jobbigt.

Det finns tydligen bevis på att branden var anlagd och det finns en misstänkt. 

Det lär ta ett ganska bra tag att bygga upp det igen. Det kommer ta tid och jag hoppas jag får vara kvar där. Jag gillar verkligen mitt jobb! Jag hoppas! 

Ikväll blir det Efterlyst! Branden ska tydligen vara med ikväll, har jag hört. 

KRAM 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0