Övningskör

Idag körde jag bror till Hällby och sen körde jag hem därifrån. Det gick jättebra, utom att jag har lite problem vid nerväxlingarna, jag är liite osäker och det går inte riktigt automatiskt. Men det kommer väl. Däremot börjar dragläget sitta. Inte helt, men det närmar sig. Och så måste jag lära mig skyltar och regler. Så snart har jag väl körkortet. HIHI!

Igår körde jag också lite. Det gick bra det också. Ungefär samma som idag, det gick kanske lite bättre idag, eller så hade jag bara tur. Men börjar jag jobba på  med körandet nu så har jag kortet till sommaren! Jag känner att det nog är på gång nu! Äntligen! Jag jobbar på det!

Snart är det dax för sängen. Man blir seg av att ha lov. Men idag träffade jag Sara, Nattiz och Anna lite. Det var MYCKET trevligt! :)

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0