Oskuld

Ikväll blir jag av med krogosulden. Det är alltså första gången jag går ut på krogen. Lite sent vissa kan tycka, jag har ju faktiskt varit 18 i snart ett år. Men jag har inte riktigt haft sug, och sen så fick jag mindre lust i somras, men nu kände jag att det skulle vara kul. Det var på Jobbet i söndags som jag blev sugen på att dra ut. Och ikväll händer det. Jag vet inte vad jag förväntar mig. Jag kommer ju inte supa mig full. Sånn är inte jag. Men en drink eller två.

I och för sig så har jag ju varit på Ice Bar, men det gills inte, tycker jag. För där var jag med engelsmännen en eftermiddag. Jättetrevligt.

Men jag hoppas på en kul kväll.
Alla ni andra får ha en trevlig kväll ni också!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0