Mitt i allt elände

Så vill jag bara säga att idag är det ett år sedan jag åkte till Chesterfield. Och jag saknar det stället en massa! Det var en helt otrolig upplevelse! Även om jag var försiktig och så så var det otroligt stort för mig att få åka dit, utan föräldrar, utan lärare, med tjejer jag inte känner/kände så bra och bara (nästa) att prata engelska. Göra sig förstådd. Förstå vad dom sa till mig. Helt otorligt. Kul var det också!

Chesterfield!

Jag ska skriva lite mer engelska innan jag tillåter mig själv att gå i säng. Och innan jag somnar måste jag töma hjärnan på allt som hänt idag, och allt annat, annars kommer jag ALDRIG somna. Då kommer ångesten inför sommarjobb och allt det där. FYFAN för den som tände på! Hur tänkte du? Flera människor får nu gå utan jobb et bra tag, hur dom nu ska lösa det och människor kunde ju för fan ha brunnit inne! FYFAN säger jag bara!

SOVGOTT!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0