Melodifestivalen

Shit vilket program säger jag bara. Och hur rösta folk? Vilken musiksmak hade dom som röstade? Jag vet att jag själv inte röstade, så egentligen har jag inget att säga till om. Men jag tycker att det var en usel röstning. Vad hände med Scotts? Eller Marie Sernholt? Hon blev ju inte ens röstad till "duellen". Och hur kunde Snälla snälla gå vidare till duellen? Alltså den låten. Jag kände bara, nej. Stäng av. Den var asjobbig att lyssna på. En riktig skitlåt. Och varför gick inte Nina vidare? HAHAH! Alla kan ju inte gå vidare.... men jag gillar både Marie och Nina mer än vad jag gillade Emilia och hon Carolina. Men jag är nöjd med att Scotts gick vidare till Andra chansen. HAH! Får se hur många program jag orkar följa. Vilket konstigt program det har blivit.

Som sagt, detta är mina åsikter, och jag har inte röstat själv. Det var bara så här jag kände.

Hoppas att ni kan ha en fortsatt trevlig kväll. Trots mina "påhopp" eller vad man kan kalla detta.

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0