Lördag

Imorse vaknade jag kl 8.51, helt av mig själv, trots att jag gick och la mig typ 2. Och jag är inte ens trött. Så kan det vara. Jag har lixom varit trött hela veckan, och så sover jag typ 7 timmar mellan fredag och lördag så känner jag mig utvilad. Det kanske berodde på xidern jag drack igår. HAHA!

Jag har läst ytterligare två kapitel i Twilight. Jaghar helt enkelt fastant i den. Kärlekshistorien är ju så underbart vacker så det är inte sant. Och det är det ju inte heller. Men jag känner ändå en sorts avundsjuka. Tänk om man träffade någon som det bara sa klick med. Som i boken. En mysik, en underbar känsla, pirr i kroppen, kan inte ta blicken ifrån personen. Hur underbart vore inte det? Visst det finns säkert om som har stött på det, men jag har inte gjort det än. Så det är kanske det som är lite jobbigt med boken, jag typ fastnar i ett önsketänkande. Men jag kan inte lägga ner boken, den är såå bra! Läs den om du inte har gjort det. Eller om du inte orkar läsa, se filmen. Den blev jag också tokkär i. HAHA!

I eftermiddag tänkte jag baka chokladfondanter också. En sorts muffins kan man väl säga, men rinnig mitten. Hoppas att jag lyckas!

Ha en bra dag!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0