Happy Valentine's Day!

Jag började min Alla Hjärtansdag med att jobba. Jag gillar verkligen mitt jobb! Det är så kul och man får höra så mycket kul. Jag gillar det! Tokkul!

Sen så var det ju tänkt att jag skulle bädda ner mig i min soffa med chokladkaka och filt och kolla, eller snarare, NJUTA av filmen Chocolat, men Johnny Depp. Det är en rikgit dregelvarningsfilm! Även om historien inte är så gosig så blir den otroligt Gosig tack vare Johnny Depps karaktär Roux, och så klart Johnny, hahah! Han är så äckligt snygg och bra så det gör nästan ont. Gud vad nördig jag är!

Men som sagt, så blev det inte, istället åt jag lunch med Karin och Jonas. Jonas kom ner hit från Sundsvall. Och vi träffades på planet hem från England förra året. Eller vi träffades inte så vi pratade, vi satt bakom dom och vi började skicka lappar och meddelanden på deras mobil. Riktigt kul. Men så pratade Karin och han och så bestämmde han sig för att komma hit. Synd bara att han kom denna helg, eftersom att jag jobbar. För dom ska ut ikväll och jag varken orkar eller har lust att gå ut när jag börjar jobba halv 6 imorn, eller någon annan dag när jag jobbar. Men jag fick träffa honom lite. Efter det så åkte vi runt stan, visade bland annat Tuna Park, och mitt hus. HAHAH! Det är väl det som finns att se här i stan såhär mitt i vintern. Dock tycker han inte att detta är vinter, hemma hos honom så var det -16 grader när han åkte hemifrån. Och imorn åker han hem igen. Riktigt kul att träffa honom. 

Så ikväll så är det Melodifestivalen som gäller! HAHA! Sen efter det är det raka vägen till Sängen! HiHi!

KRAM 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0