Absolute Love Songs

Sitter just nu och slösurfar på internet, finns inte så mycket att titta på så jag går väl snart och bäddar ner mig istället. Men det var inte det jag skulle säga, jag sitter samtidigt och lyssnar på nya Lovesongs-skivan. Väldigt många bra låtar, som Right Here Waiting med Richard Marx, Ronan Keating - When You say nothing At All, dom två är två av mina favorit lovesongs. Speciellt Ronans låt. Eller båda två. Ja ni fattar. Bra är dom i alla fall. MYSPYS!

Nu är Matlagningsmaratonet på TV slut också. Så egentligen kanske det är Sängen som gäller nu?! Jo kanske! Vi hörs imorn. Ska en sväng till Mormor imorn, jag får köra en bit dit. HIhi! Håll tummarna, eller håll er borta från vägarna! Nej men så dålig är jag inte. HHAHAA!

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0