Teoriplugg

Efter den nyfunna motivationen så gick det bra idag med teorin. Gick efter jobbet dirket till skolan och gjorde tester, nu ligger jag i alla fall uppe på 58 rätt istället för 47. Fortfarande en liten bit kvar till godkändnivån så jag kan gå vidare. Det ordnar sig nog, snart hoppas jag. Jag börjar känna mig lite stressad att jag inte kommer få någon tid innan nyår. Nu ljög jag, jag känner mig JÄTTESTRESSAD. Denna stress är mycket större än min jobbstress. Jag kan ju inte annat än att hålla tummarna att min lilla uppkörning går toppen och att läraren tycker jag är redo för riktiga uppkörningen. HOPPASHOPPAS jag är tillräckligt bra! Tänkte gå upp skapligt tidigt imorn och dra ner till skolan och plugga, det går lättare att plugga där för där finns inte tvn och datorn. Hemma är det ju sååå lätt att trycka på ON-knapparna. Tänker köra järnet nu, då jag ligger lite efter fortfarande med teorin efter allt mitt pluggsnack och jag inte har gjort det ordentligt. *Smäll på fingrarna* Nu är det slut på skitsnacket! Känns som att jag tjatar och tjatar om att jag ska göra teorin, men nu börjar stressen dyka upp... så nu måste jag skärpa mig och göra klart detta! PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0