Övningskör

Hade idag min Utbildningskontroll. Jag fick OK, fick några saker att tänka på. Och så bokade jag mina prov. HIHI! Nu är det nära!!! Måste köra järnet och plugga till tusen. MÅSTE fixa det! LÄNGTAR!!!

Efter körningen var det dax för jobb. GICK dit och GICK sen hem. Plus att jag gick till och från bilskolan. Så jag har väl gått närmare en mil idag. Inte konstigt att jag har små blåsor under fötterna. Det blev såklart några steg på jobbet med, men för det mesta satt jag och läste teori medan sällskapet åt smörgåstårta och silviakaka. Gick bra, jag skrev och ritade allt hon sa idag att jag ska tänka lite på med min körning.

Nu känner jag mig taggad!!!

NU; NCIS ;)

SOVGOTT
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0