Kommer sakna dig Inger!

Idag var det sista tränignen med Inger som tränare. Riktigt tråkigt, men hon sa att hon har varit tränare i över 30 år så hon kanske behöver en paus, eller slut som hon säger. Kommer sakna henne massor! Hon är bra på alla sätt; hon stöttar och pushar och tar hand om oss. Snäll och Glad. Men jag lovar att kämpa vidare i alla fall. Simningen är, eller har varit en stor del av mitt liv. Jag vill ha tillbaka den, i alla fall som en liten del i mitt liv.

Passet idag bestod mest av lek. Roligt och lätt. Med mitt finger tejpat så gick det bra. Gör lite ont och är lite stelt nu, men det går snart över. Duktig jag är som klämmer fingret.

Tack Inger!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0