De e dan före dopparedan

Äntligen är jag klar med städningen. Det tog mig hela dagen. HAHA! Tänk att det ska ta mig en hel dag att få lite snyggt i mitt rum. Dammsugningen är klar, det gick rätt smärtfritt att dammsuga idag. Jag som annars brukar ha brottningsmatch med skiten. Tänkte strax ta och hoppa in i duschen, är jätteäcklig just nu.

Jag trotsade mitt skitiga jag och drog på mig en mössa och tog med mig Linda ner till Rothofsvillan. En kille har satt ihop en ljus- och ljudshow och resultatet ser man på utsidan av huset. Rätt häftigt. Se den!

Skinkan är snart klar med. MUMS! Det absolut bästa med Julen är skinkan. Finns väl inte så mycket mer att säga om det. Det är ju för jävla underbart gott!

Nejfan, nu måste jag in i duschen! Vill bli ren. Och varm!

GOD JUL!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0