Cykla i December

Det var egentligen rubriken jag skulle ha igår. Men jag skrev ju inget igår. Igår var det halt som fan och sen kom det ett snölager som la sig över det hala och jag cyklade till och från kyrkan. Barnen från skolan hade Luciafirande för sina föräldrar och övrig släkt som tittade förbi. Min poäng med rubriken är i alla fall att, hade jag gått i skolan och haft busskort, hade jag ALDRIG cyklat i december. Men, nu går jag inte i skolan längre och så är jag för snål för att ta bussen och frisk luft har väl ändå ingen dött av?! Jag överlevde cykelturen utan skador.

Idag har jag varit riktigt duktig. Gick upp halv 10, MEN, jag väcktes 8.30, men somande nästan om... Jag käkade frukost och började dagen slappt med filmen Catch me if you can med Leonado DiCaprio (snygg som fan). Sen gömde jag mig i källaren och fixade i ordning alla min skit, oj, jag menar jag fixade i ordning alla mina viktiga papper som legat huller om buller, nu är det ordning på dom och dom sitter i en pärm. Duktigt Erica!

Sen åkte jag och pappa och tog grissprutan. Gjorde inte ont alls i början, armen kändes bara tung och slö. Men lagom till NCIS började så började det göra tokont. Jag kan röra underarmen, men när jag ska lyfta, flytta eller ens röra hela armen så gör det ont. Usch vad jobbigt! Men ska inte gnälla. Alla får väl ont av den.

Nu fortsätter kvällen med banangodis och Hell's Kitchen.

SOVGOTT
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0