4e Advent

Oj vad tiden går fort alltså. Kändes som att det var sommar nyss lixom. Och nu är det 4 dagar kvar till Jul. Snön ligger på marken och det är inte jättemånga minus. Jag gillar inte vintern, kallt, slaskigt när det smälter och så måste/ska man ha fula skor. Gillar det inte. Visst kan det vara kul att åka pulka och skidor och ha snökrig, men jag gör inte det för ofta. För då behöver man ju dom där fula skorna. Eller måste och måste. Jag måste inte. Äger inga och vill inte ha några heller. Jag kör mina tjockskor. Dom är dessutom hela! HAHA.

Efter en lite promenad så kände jag mig ändå rätt bra med att det är vinter. Lagom minusgrader och snö. Jag säger emot mig själv jag vet. Men jag blev sugen på att åka stjärtlapp. Och det är ju roligt. Annars gillar jag bara att titta på vintern inifrån. HAHA.

I veckan nu ska jag fixa köttbullar och gravlaxsås. Och städa... inte kul. Jag har börjat med städningen ett par gånger men liksom kommit av mig hela tiden. Det är lätt hänt. HIHIH!

Tänd ett ljus och låt det brinna

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0