Torsdag

Jobbat idag. Trött som fan, efter inte ha gått och lagt mig förens vid 1 och sen inte somnat förens 2 och sen upp igen vid 8. Inte så farligt vissa kanske tänker nu, men för mig var det jobbigt. Segt att gå upp ur sängen. Höll på att somna om. Men jag tvingade upp mig.

Räkmackor blev det till damerna och herrarna idag. De flesta tyckte det var gott. Nästan alla faktiskt. Jag tyckte själv att jag hade lite för mycket citron i. Men det blev gott ändå.

Vädret har varit toppen idag. Varmt, men det var skönt att gå inne i kyrkan, det var svalt där. Sen när jag kom hem var det bara på med bikinin och upp på rejsercykeln och sen plumsa i det bruna. Svalkande. Men det var ju inte fräscht.

På vägen hem från jobbet mötte jag Karin och hon frågade om jag skulle kika på fotboll idag och jag sa att jag inte visste och då sa hon bara, jo det ska du. Så jag hade inget att säga till om där. Men jag har inget emot det. HIHI :)

Nu väntar mat.

Ha en trevlig kväll!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0