Tisdag

Egentligen har jag inte tid att sitta här.... måste ju jobba på med mina personliga brev. Jag är inte så duktig på att skriva sånna, men jag jobbar på det.... Igår skulle jag ju ha tagit ett större tag med det, men då ringde André och undrade om jag ville cykla hem till Karin där han och Fredrik satt och väntade på Karin som var ute och sprang. Så då hamnade jag helt plötsligt i Karins fåtölj. Och sen vidare till Förslunda Pizzeria, Grabbarna och Karin var hungriga. Jag hade ju precis ätit, men Karin tvingade i mig halva sin pizza. Så jag behöve ju inte svälta i natt i alla fall. HAHA.

Sen på nått konstigt sätt hamnade vi hemma hos mig och hoppade studsmatta. Min cykel fortfarande hemma hos Karin. Vi var där på mattan ett tag tills Karin kom på att hon behövde åka hem... Jag följde med, tänkte ta hem min cykel, andré tänkte knöla in den i bilen men jag tänkte att jag tar den imorn (läs tisdag) istället. Så då åkte jag hem igen, men bestämmde mig för att åka hem till André och sova där istället. Mycket mysigare. Och så sover man ju så länge med honom också. Vi gick upp vid halv 1 tror jag. Dock hade jag varit vaken av och till sen klockan 10. Men skönt som öga (tack andré, hihi) var det i alla fall. Ren i öronen blir man också. Zimba, hunden, väcker en så fint med att slicka en i örat.

Fortfarande står min cykel hos Karin. Tänkte ta den imorn, men skulle egentligen behöva den imorn eftersom att jag måste till Jobbet imorn. Jag får väl gå upp tidigt och ta en promenad för att hämta den... men då måste jag upp jättetidigt... hmmm.... Men jag måste ju ha den! Min rejsercykel.

Sitter nu och letar jobb. Hittade drömjobbet just nu, men det betyder att jag måste flytta om jag skulle få det. OM, alltså. Jag får väl söka och se. Ska söka ett jobb eller två här hemma i stan med. Måste ha körkortet med! TRÄNATRÄNA!!!

Sökandet går vidare...
KRAM
<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0