Onsdag

Imorse blev jag inte väckt av mobilen. Och på någon underligt sätt kom jag upp ur sängen. Det var jobbigt. Och jobbigare blev det när jag upptäckte att det ösregnade och jag hittade inte mina regnbyxor. Jag skulle cykla till jobbet. Så jag fick jobba med mina underbart blöta och sköna jeans. Inte kul. Skulle handla också. Inte roligt alls att jobba idag. Och så låste jag inte mycklarna i arbetsrummet också, tur var att det var en gubbe i där som hade nyckel. Annars hade jag väl suttit kvar där än.

Efter lunch sen så gick jag med Sara på stan. Hon letade saker till en bröllopsgåva. Och jag tänkte kika lite efter en ny mobil. Men jag har nog hittat en möjlig kandidat som ska bli min blivande livskamrat. Men bara jag får tag i ett nummer, mitt gamla eller ett nytt, så kan jag använda en av våra gamla telefoner. Jag känner mig så naken utan min telefon. HAHA.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan med filten och glo på film. Jag har ont i huvudet och är supertrött. Jag får sluta upp med att gå och lägga mig sent om nätterna.

KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0