Nu är körkortet på G, på RIKTIGT!

Idag tog jag stegen in på bilskolan och skrev in mig där och bokade 4 teorilektioner och en körlektion. Nu jävlar. I'm on my way!!!

Jag skrev också in mig på arbetsförmedlingen idag. Första mötet är inbokat. Och jag måste komma på vad jag vill med mitt liv. Kan jag bli lärare? Skulle jag bli en bra sådan? Eller är det kock jag ska bli? Jag kommer ju hinna ändra mig 1000 gånger under mitt liv antagligen. Men jag vill nog bli lärare. Säger inte vilken inriktning för då blir väl alla det... HAHA.
Vill ha:
*Körkort
*Jobb/Utbildning, Utbildning/Jobb
*Bil

Nu är maten klar!
KRAM


Kommentarer
Jenny

Bra jobbat! Du kan bli precis vad du vill, och ja, du kommer ändra dig 1000 gånger =). Jag vet fortfarande inte vad jag ska bli när jag blir stor =)

2009-08-05 @ 20:59:55
URL: http://jennysblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0