Måndag

Vaknade med ett ryck i morse kl 8. Jag tänkte att jag skulle försöka vända tillbakak dygnet lite och komma igång med mitt liv igen nu när hösten närmar sig med skrämmande steg. Men jag somnade om till klockan 9 och låg kvar till 10. Bra jobbat där.

Käkade frukost och kikade på Yesman. Duschade och tog sen en tur med Linda till Tuna Park. Jag letade efter en glasburk att ha min Falkenbergsand i, men jag hittade ingen stor burk, så jag får nog ta en i den storleken som finns.

På torsdag börjar skolan igen... vad ska jag göra då? Jo, jag ska söka jobb. Jag måste ha jobb så jag kan betala mitt körkort och så jag kan flytta hemifrån så småningom. Jobbjobbjobbjobb...

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0