Fredag

Det är riktigt ångestframkallanade att inte ha någon mobil. Jag vaknade både igår och idag jättetidigt och hade ångest. Svettig och helt kall, "nu vaknar jag för sent" "Ingen får tag i mig" "Hur fan ska jag kunna få tag i alla människor jag ska träffa idag", sånt trängs i mitt huvud just nu. Jag får nog sno mammas eller pappa mobil ikväll. För detta går inte. Hur klarade sog folk utan mobilen förut, innan den fanns? Man blir ju helt låst när man har en, allt liksom stannar. Jag mår inte alls bra utan min telefon!

Men nu är ett nytt simkort beställt, så jag har kvar mitt gamla nummer! Nu ska jag bara överleva helgen... överlever jag idag så klarar jag mig. För det är ikväll allt händer. Teater först i Torshälla och sen träffa många vänner. Tror jag. Får inte tag i Fredde eller Karin. Ska i alla fall träffa Nattiz och Sara idag. Vi ska lyssna på Dead By April. Troligtvis så är André med också. Kanske Karin och Fredde med. Jag vet inte riktigt hur det blir med allt, jag har ingen koll på något... HAHAHA.

Nu ska jag försöka ringa Karin igen...

Ha en bra dag!
KRAM


Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

Vi ska se iaf! :P

2009-08-28 @ 15:55:27
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0