En sån dag

En bra dag. Solig, rolig, mysig och GOD.

André och Fredde kom hit och käkade mat, gratis var visst gott, efter deras träning. Sen åkte vi hem till Karin och överraskade henne. Vi åkte tillbaka hem till mig och bakade kladdkaka, eller JAG bakade kladdkaka, med lite guidning av Fredde,  annars så kikade dom andra på youtube. Och vid youtube har vi suttit fram tills nu (ca kl kvart över 1), André drog tidigare eftersom att han jobbar imorn. Det är en bit för honom att ta sig. Men det är alltid lika mysigt att träffa honom. Glad jag blir!

Nu ska jag bädda ner mig i min säng. Jag som tänkte försöka vända tillbaka dygnet liite i alla fall, men det verkar vara lättare sagt än gjort. Jag kan inte vara "ledig" mer.... måste hitta ett jobb! Jag blandar ihop dagarna med.

SOVGOTT
KRAM

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0