Efter solsken kommer regn

Det är ju tydligt. Egentligen är väl ordspråket tvärtom, men pappa sa att regn är en naturlig del efter ett högtryck. Typ. Så då stämmer väl detta.

Jobbade lite idag. Solen sken på förmiddagen och lite in på eftermiddagen. Men de mörka, blågrå molnen hade legat i utkanten och retats hela tiden och framåt 3 så slutade dom retas och släppte ifrån sig regnet. Som inte är slut än. Tur var ju att de flesta började gra sig hemmåt runt halv så dom slapp ta sig till sina bilar eller hem till fots i ösregnet. Då var det bara disken kvar och det gick super. Fick skjuts av pappa, jag och linda ville ju inte cykla i ösregnet, jag hade ju inte ens någon tröja eftersom att solen sken när jag åkte till jobbet.

Igår var jag på arbetsförmedlingen och fick en handlingsplan för tre månader. Nu gäller det att söka jobb... jag vill inte bli stor... eller jo, det vill jag.

Måste börjar träna också. Såhär kan jag inte ha det! Jag blir så jäkla lat! Skärpning! Jag får nog palla mig ner till Friskis och Svettis och fylla på mitt kort. Orkar inte sitta mer!

Jag saknar dig!

Matdags nu!
KRAM


Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

Hihi ^^ Jag var på arbetsförmedlingen idag :o

2009-08-13 @ 20:48:33
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0