Allt blir inte alltid som man tänkt sig

Allt blev lite konstigt idag. Först på dagen hände typ ingenting. Sen på kvällen hände allt på en gång. Teater och sen ner på stan och lyssna på Dead By April (och Seven year itch och Jävla Fest). Var tvungen att äta mat därimellan också. Jag blev typ en timme sen. Men sen visade det sig att det bara blev jag och Nathalie i alla fall. Lånade mammas  mobil också så det mesta löste sig bra. Jag fick tag i alla jag skulle ha tag i.

Skulle ju träffat André idag, men han bangade. Så jag ska ringa och väcka och dra hit honom imorn. Om jag vaknar själv förstås, klockan är ju just nu halv 3, så jag lär ju ligga och sova till i alla fall kl 10, utan dåligt samvete. Men sen kan jag väcka honom. HIHIH. Tycker om honom!

Nu ska jag kissa och sova.
SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0