Solsken hela dagen lång

Idag skulle jag ha pluggat... jag gjorde det, men bara liiiiiite. Då blir det desto mer imorn! Jag måste! Får inte ge upp nu strax innan skolan är slut.

Jag blev distraherad av annat, till exempel studsmattan. Den var väldigt frestande att hoppa upp på, och det gjorde jag. Mycket kul! Sen passade jag på att lägga mig och sola. MYCKET SKÖNT! Älskar sol, och SOMMAR! Sommaren är nära nu!

Och nu på kvällen så grillade jag. Grillmästaren själv. Första gången jag grillade själv. Eller ja, mamma hjälpte lite men annars var det jag! Gott blev det också! Flintastek och potatissallad som mamma hade gjort igår. Riktigt smarrigt!

Efter maten drog jag till Skjulsta där jag träffade Sara, Jocke och Anna och några till som jag inte vet vilka det är. Vi hade väldigt trevligt. Spelade kubb, och jag träffade flest. HAHA! Dock vann vi inte, vi missade kungen i sista, men vi hade hela våran baslinje kvar, men som sagt, vi missade kungen.

Nu sitter jag och kollar på Snålvatten och Jäkelskap, samtidigt som jag tänkte lägga upp bilder på bilddagboken. Men den egentliga anledningen till att jag startade datorn var för att fixa så jag kan sätta in ny musik på mp3n, men det visade sig att min mp3 inte klara windows vista. Min mp3 är från medeltiden eller stenåldern, kan inte bestämma mig. Värdelöst i alla fall. Jag som skulle ha den på tisdag. Nu får jag ta min braiga musik upp till stora datorn och därifrån tanka över dom. Skit segt!

Menmen!
Ska kolla klart nu och senare kolla på The Glass House på TV4film.

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0