Färjan 2

Färjan är ju ett underbart härligt program. Jag blir bara glad av att se det. Kryssningsvärden Per är ju för jäkla härlig. Håkan är också härlig och Anita likaså. Dom verkar ha en sån bra stämmning, alla är glada och trevliga. Mycket kul att se!

Efter Färjan var det ER, Cityakuten. Sista säsongen. Tråkigt att det ska sluta, men det har ju hållit på i typ 10 år. Men det är ju såå bra!

Imorn börjar en ny säsong av Hell's Kitchen också... MEN. Det visas ju mellan 22 och 23. LOST börjar 22.40. OCh jag KAN INTE sluta kolla på Lost nu! Det går bara inte! Hur ska jag kunna se hell's kitchen, jag kommer missa slutet! Varför gör man så? Kanalerna visar programmen samtidigt. Skitirriterande. OCh så har dom ju dessa puser hela tiden också. Nä, nog om gnällandet. Jag kollar redan för mycket på TV. Är det bra program så är det. Eller vad säger ni! HAHA!

Nu är det dax för mig att sova. Beeptestet imorn... måste ladda batterierna. Måste slå mitt rekord imorn! Good Luck!

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0