Cooooling

Ibland kan man känna sig riktigt cool. Det gjorde jag idag. Det är en mycket skön känsla att känna. Så det ska jag leva på hela dagen.  Ingenting kommer gå dåligt nu! Trots att det är sista dagen på Påsklovet.

Idag har och ska jag plugga. Jag har räknat ut att jag har 6 prov och läxor, 5 prov och 1 läxa varav två av proven är NATIONELLA (matte b och engelska b), dessa prov och läxor har jag under v 17 och 18. Riktigt hemskt känns det. Men det förstör inte min dag idag. Tvärt om, jag har pluggar lite idag. OCh ska som sagt fortsätta lite till.

V17
Alkoholhanteringsprov
Matte B Nationella
Book talk på engelskan

V18
Hinduism- och Buddhismprov
Arbetsmiljöprov
Engelska B Nationella

Jag har gjort lite av varje idag, typ. Mest book talk och engelskan och började precis med Hinduismen. Och jag får ju inte glömma bort att börja med Alkoholhanteringen, som handlar om skador och sånt. Men jag var tydligen på lite plugghumör idag, eftersom att jag sitter och faktiskt pluggar. Det känns skönt att börja i tid för en gångs skull. Måste bara fortsätta i denna takt den sista tiden innan STUDENTEN nu!

Sen kommer ju ångesten vad jag ska göra efter... men den får jag nog ta senare! Men en ångest jag tillåter mig själv att ha är ångesten för mitt svenska B nationella prov.... det känns just nu som att jag inte följde instruktionen eller att jag skrev obegripligt, att det gick åt helvete helt enkelt. Hoppas jag får reda på resultaten snart! Just nu känns till och med som om MATTEN är lättare att klara än svenskan... Bajssvenska!

Jag som precis började plugga lite igen efter en promenad med mamma och linda, men nu känner jag för att kolla på Bugsy Malone. Ska jag pausa? Jo jag gör nog det... eller om jag jobbar till kl 17.30 så pausar jag sen. Så gör jag, då är det bäst att jag pluggar på nu så jag får något gjort. HIhi!

Ha en bra dag!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0