Beep-testet

I förmiddags var det dax. Gick upp rätt tidigt för att piggna till. Drog till Sporthallen, var där vid kvart över 9 och då skulle dom precis börja med en omgång... så det var bara för mig att hoppa med. Men det gick bajs, 4,8. (G=5.0). Sen kom Karin och Jessica som ockås skulle springa. Jag sprang om för att klara 5.0 i alla fall  och det gjorde jag det blev 5.3. Och av någon konstig anledning så fick Karin med mig på en tredje gång, för mig alltså. OCh gissa vad jag fick? 6.2! Snacka om att jag hade blivit uppvärmd. Mitt rekord ligger fortfarande på typ 7.1 eller nått. Men jag är nöjd med min sista gång med beep-testet. Det får duga. Jag tränar ju inget heller så jag skyller lite på det.

Just nu sitter jag och pluggar lite. Nationella i matte b imorn ju. Men också på torsdag elelr fredag är det book talk i engelskan som jag kanppt börjat med känns det som. Jag har skrivit om och skrivit om vad jag ska prata om. Men nu är jag något på spåren. Det börjar ta form nu. Så jag ska jobba vidare med det och så måste jag få i mig lite matte också!

Men nu är det snart dax för mig att ta mig till skolan dit engelsmännen och CRAIG kommer om en dryg timme. Fan vad kul att få träffa honom igen! KRAMKALAS!!!

Vi hörs lite senare!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0