Trött-torsdag

Fyfan vad jag är trött. Mamma hade ju målat nån olja med nått blandat så det luktade/luktar fan i källare. Jag har inte kunna sova där på hela veckan, jo, igår gjorde jag det. Men det luktar fortfarande lite. Så jag har sovit en minisäng från en bäddsoffa. Och jag har inte sovit mig igenom en hel natt. Och igår närjag väl låg i min älsklingssäng, ja då kunde jag inte sova. Och ikväll blir det sent också, måste ju kolla på Heroes och efter det är det ju en ny säsong med HELL'S KITCHEN, och det kan man ju inte missa. Då blir det sängen vid kl 23. Prov imorn också, och SKOLFOTO. Prov är på Kaffe, Te, Vatten och Juice, på bartekniken och drycker. Men innan dess, så är det som sagt SKOLFOTO! Vad ska jag ha på mig? Hur ska jag ha håret? Ska jag ha hatten på mig? Hur ska jag se ut? Frågorna är många. Men jag kan ju alltid hoppas på att jag vet det tills imorn vid kl 8.45.  

Idag skiter jag nog i att äta i skolan, jag drar till caféterian innan lektionen börjar och köper en macka istället. Jag är så trött så att jag mår illa, och då kan jag knappt äta nått. Skitjobbigt. Men i helgen då jävlar ska jag sova, inte göra någonting som är jobbigt. fast egentligen skulle jag vilja dra ut på krogen, men jag orkar nog fan inte det alltså. Men vi får se hur det blir. Om någon ens vill gå med mig, eller följa med, jag vet inte. Skitsamma, det blir som det blir.

Igår var jag på Statt också och hälsade på. Så att min handledare vet hur jag ser ut innan jag börjar min praktik. Jag börjar kl 8 på morgonen för att jobba på lunchen, i alla fall den första veckan, sen får vi se om jag får jobba kväll någonting. Hoppas det, jag skulle vilja prova på det också. Men vi får se. Det kommer nog att bli toppenkul!

Det var något mer jag skulle säga nu, men jag har nog glömt bort det. Kommer väl på det sen. Jaja, det är sånt som händer ibland.

Ha en bra dag!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0