Skala potatis

Det är verkligen en av dom tråkigaste och mest hatade uppgifter man kan göra. För det första ska man inte skära sig och för det andra så tar det förjäkligt lång tid! Usch säger jag bara! Men det är väl det enda vettiga jag har gjort idag, förutom att steka köttbullar och koka makaroner till lunchen. Potatisen är till kvällen, då vi ska ska äta dillkött med potatis. Gottgottigottgott.

Imorn ska jag i alla fall jobba! Magen får säga vad den vill! Sådeså! Sen så funderar jag på att kansek vara med i Fridas-attitydmodelltävling. Men jag vet inte. Jag är inget bra på kläder och sånt och för att inte tala om attityd. Jag fattar INGET! HAHAHA! Shit vad nördig jag är! Men det skulle vara kul att se hur långt jag skulle kunna komma. Hihi! Vi får se.

Men nu ska jag ta och käka och sen är det Maria Wern - Främmande fågel på 4an vid kl 9. Det är spännande nu. Näst sista avsnittet!

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0