Sjuk

Igår eftermiddag började min mage göra ont. Hela magen gjorde ont. Efter ett tag blev det bara värre och värre och jag kunde knappt rör mig, så ont gjorde det. Jag sov lite halvtaskigt i natt, vaknade varje gång jag rörde mig. Ont. Jag hade ont när jag vaknade och har ont fortfarande. Det är jobbigt att röra sig, jag går nästan helt dubbelvikt. Så det blev ingen praktik för mig idag. Men det tog ett par gånger innan dom svarade när jag ringde. Men vad tråkigt det är att inte kunna göra nått. Det är jobbigt för hela kroppen att jag har ont, jag blir ju helt utmattad. Så därför ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på Pirates of the Caribbean 3. Jag började förmiddagen med att kolla på Sagan om Ringen 1. Så får vi se hur det blir imorn. Det gör verkligen jätteont. Fyfan säger jag bara! Så jag är väl inte sjuk, sjuk, snorar och sånt, utan det är bara min jävla mage. Aj min mage...

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0