Myskväll

Yes, idag var det begravningskaffe. Och jag kom på mig själv att fatta att det var JAG som hade gjort allt till den. Jag hade gjort allt nästan själv. tarja hade ju berättat och visat hur jag skulle göra, och en kille gjorde klart Patit fourerna en kväll. Så det är vad jag har jobbat på hela veckan. Fan vad jag är bra! Första veckan är snart avklarad! Idag har det gått bra, och snabbt, tiden bara svischade förbi. Jag fick ingen riktig lunch, jag åt baguette och drack ramlösa, kl 3.

Mitt under allt, när jag står och förbereder ost, så ringer pappa och frågar om jag vill passa Max, Lasses son, under tiden som dom övade med Astoria och Mattias Enn. Och det kunde jag. Det var i princip bara att ge honom välling och bädda ner honom. Shit vad mysigt det är med barn. Jag ska också ha nåra, sen, när jag blir äldre, och har någon att skaffa dom med såklart, (det vore ju bra). Men jag tänkte ligga kvar bredvid honom i stora sängen och sova tills dom kom tillbaka, men efter en stunds smsande med Sara tog jag mod till mig och flyttade honom till sin säng. Sen kollade jag lite på nån Rumänsk musikkanal, jag kollade på Andra Avenyn, lite Top Model och sen början på Heroes. Pappa kom sen och vi åkte hem. Jag hade bönat och bett min bror att spela in både Heroes och Hell's Kitchen, och det gjorde han, snäll som han är! Så jag ska kolla på det på Söndag.

Imorn eftermiddag, efter jobbet så åker jag till Farfar. Och på lördag åker jag med till Vetlanda där Astoria och Mattias Enn spelar och sjunger. Jag blev tydligen förste roddare. Hihi! Men innnan vi åker dit hoppas jag få träffa kusiner och farbröder, och såklart farfar! Hihi :)

SOVGOTT NU!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0