Lördag

Nu är jag nyduschad och fräsch inför ikväll. Det kommer folk hit. Hahah! Men, dom har ingen i sin familj som är i min ålder. Och om dom hade haft det hade han/hon säkert vatt ute på krogen eller nått. Det är bara jag som sitter hemma med mina gamla föräldrar. Varför gör jag inte mer? Visst, jag tycker att det är trevligt att sitta hemma med mina föräldrar, men jag gör det hela tiden, och jag bryter inte mönstret heller. Jag är väl för feg för det. Mesig är vad jag är. Och snart är det ju kört med utgång för min del. Jag ska jobba varje lördag mellan mitten av oktober och mitten av december. Shit vad kul det ska bli! Att tjäna egna pengar. Att jobba med mat, buffé, med en massa roliga människor. Shit vad kul! :)

Nästa helg ska jag åka och hälsa på min farfar. Pappa ska spela med Astoria och Mattias Enn i Vetlanda på lördag och jag vill följa med. Det är som en riktigt avslappning att åka ner till farfar. Det är så lugnt och tyst. Det är bara att slappna av och andas. Så jäkla härligt! Fast på lördagen så kommer ju kusiner och farbröder och bygger på farfars dammlucka. Men det ska bli så jäkla kul att träffa dom igen. Vi träffas ju inte så ofta. Så det ska bli kul. 

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag och kväll!

KRAM 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0