Klart

Nu är nog allt som ska vara skrivet, skrivet. Nu har jag mitt pluggmeterial. Sen är det en annan femma om jag fattar det eller inte. Men det tror jag väl att jag gör. Nu är det plugg, plugg, plugg och plugg som gäller.

Medans jag ändå är igång, kanske jag kan fortätta lite med svenska grejan också. Så att jag hinner bli klar tills på tisdag, absolut senast fredag. För sen, v 39 så har jag praktik och 5 veckor framåt. Och så har jag ett lov efter det också. Och sen är det snart jul! Och då är det snart sportlov och precis efter det påsklov och sen vips, så är det STUDENTEN! Hhihi :) Längtar!

På tisdag har vi spexfoto också! Jag ska vara... nej förresten, jag säger det sen :P Och på fredag har vi vanligt foto! Vad ska jag ha på mig då? Måste börja fundera nu! Hahh!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0