Jag kom på en till grej!

Jag gjorde det igen! I somras glömde jag mina solglasögon, då fick jag tillbaka dom av Tobias när dom var på Liseberg (jag var ju sjuk då). Och idag, även att farfar frågade om jag glömt nått, så glömde jag mina nya vantar! Så jävla typiskt. Det var ändå det sista han frågade "Du har inte glömt nått nu?", "Nej! säger jag då, efter att ha sprungit runt och kollat. Grejen var att innan jag kollade, hade jag varit på toa, lagt av mig vantarna på pallen, och sen GLÖMT skiten! Så jävla idiotiskt! Då sänktes allt. Då vill jag bara åka hem, skita i allt. Men dom hade ändå börjat gå sönder, jag får köpa nya helt enkelt. Om farfar nu inte skickar upp dom. Eller om Tobias, Daniel eller Magus råkar ha vägen förbi hit upp. HHaha, vilket nog aldrig lär hända! Menmen, man vet ju aldrig. Dock så behöver jag dom ju nu när jag cyklar på morgonen, det är lite kyligt om fingrarna! Hahah! TYPISKT MIG!!!

SOVGOTT NU!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0