Inget bak för mig idag!

Shit vad skönt, eller inte. Jag visste ju inte vad jag skulle få göra, så jag gick och spände mig för att jag ville inte baka... Så jag trodde att varje gång jag var klar med något, så skulle dom säga till mig att baka. Men så blev det inte. I stället har jag idag stansat ut rundlar till canapeer, rullat laxrosor till canapeerna. Jag har vikit cognacmedwurst, vikit salami, vikit kokt och rökt skinka, vikit kalon och lagt upp ost till morgondagens frukost. Sen så har jag nog itne gjort så mycket mer, eller jag kommer inte ihåg mer... jag börjar bli lite sliten nu. En vecka med tidig uppgång och många timmars stående arbete det segar ur kroppen och fötterna. Någon som vill ge mig en fotmassage?

Jag tänkte passa på att säga att jag börjar fatta hur köket fungerar nu! Så nu är det nog inga problem längre! HHAhaha xD

Innan jag fick gå hem så kom Karin och Alex förbi. Sen när jag gick satt dom och väntade på mig och då var Jessi med också! Sen gick dom och jag och Karin gick till skolan för att byta kläder. Men skolan var ju stängd idag, studiedag på eftermiddagen, men vi mötte Jenny utanför så vi fick henne att släppa in oss, eller det var inte så svårt att övertala henne! Hahah! Men jag hade frågat Lasse om han var där och det skulle han vara, men i hans arbetsrum var det mörkt. Så vi trodde han hade gått. Menmen, jag fick nya rena kläder, så nu är jag redo för nya äventyr i kallskänken på Statt! Hihih :)

Snart är det ju säsongsstart för Oskyldigt dömd också. Hoppas att inspelningen till pappa funkar, för det brukar inte funka när jag fixar med det. Men håll tummarna!

Just det, mamma sa att det är 3 månader kvar till Jul! Och min önskelista är redan färdig! Jag kommer inte på så många fler grejer. Ett tjocktäcke och en laptop! Mobiltbredband vore bra också! Hahah :)  Då är det ju snart Jullov också! Fan vad skönt! Men först ska vi ha ett höst lov och innan dess ska jag prakisera vidare... 4 veckor och en dag kvar! Hoppas jag på ett sommar jobb? Man vet ju aldrig!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0