Bröderna Lejonhjärta

Nu har jag suttit med min uppsats, med referatet sen kl halv 9. Vi har till 11 på oss att bli klara.... Det rä skitsvårt, referatet får ju inte vara för långt heller. Så jag måste läsa igenom mitt nu, och ta bort sånt som inte passar in och om det finns nått som måste skrivas om, omformuleras. Men det blir nog bra!

Sen vid kl 11 så drar vi ner och gör oss i ordning inför spexfotot! FYFAN vad kul det kommer att vara! Jag kommer ju inte se klok ut! Men jag tror fan Zebbe kommer att vara snyggast! Haha! jag kan berätta om det sen! Jag kommer att vara pasta! Jag satt och pysslade med makroner igår. Halsband, skärp och örhängen! SKITSNYGGT! Hahah! Shit vad roligt detta kommer att vara!

Och sist men inte minst idag, så ska vi gå 5 km i Vilsta vid kl 1. Skitkul! Tur är väl att jag bor typ precis där! Hahah :)

Jag är med och tävlar om en skitsöt kläning på Kenzas blogg. Hihi :)

Nej, nu ska jag fortsätta, så att jag blir klar någon gång i år! haha!

När kommer våran dator hem? Vill ha den nu!

KRAM 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0