Teknisk? Svar NEJ

Nu var det ju så att jag skulle lägga in en youtubefilm på min blogg, men kommer jag ihåg hur man gör? NEJ! Jag är totalt värdelös på sånt här med länkar och sånt. Nathalie, hjälp mig, hur var det man gjorde?! Gud vad jag är seg på att lära mig. HAHAHAH! Filmen är i alla fall när Magnus Betnér pratar, eller skojar, eller vad man nu kan kalla det han gör, han pratar om Fantomen och Parken Zoo helt enkelt. Det är från när han var här i stan.

Här är i alla fall länken... om det funkar att använda den... jag vet inte, datorn och internet har något emot mig hela tiden så det är inte säkert att det funkar! HAHAH! http://www.youtube.com/watch?v=tCjkthHslVY

Nu ska jag ta och sova! Så att jag är helt utvilad och pigg och fräsch imorn! För en ny vecka! Sista veckan på praktiken och sista veckan innan LOVET! :D

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

ska kolla :D

2008-10-20 @ 18:31:54
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0