Skottlossning

Idag på eftermiddagen gick jag med mina föräldrar på bio, Mamma mia. En jättabra film! Jag satt och smålog hela tiden, jag sjöng tyst för mig själv med i texterna och jag dreglade lite över Skys kropp! Vältränad och solbränd! Supersnygg! Och supersexigt kanske är rätt ord! Hihih! 

Men det var på hemvägen det började bli obehagligt. Tegelbruksgatan vad avspärrad där vid bron, där alla tåg och sånt går. Och när mamma frågade farbror polisen vad som hänt så sa han att det hade varit skottlossning och vi fick gå runt en annan väg hem. Det var lugnt hela vägen hem, men lagom till att vi ska gå upp på våran gata hör vi pang, pang, pang, pang, säkert 4 skott, någonstans ifrån och vi typ springer in och jag drar ner mina persiener. Det var nog det läskigaste jag har varit med om! Så jävla obehagligt! Det känns fortfarande obehagligt i kroppen. USCH vad läskigt!  

SKAKIS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0