Nu börjar jag jobba om en timme, cirka

Igår fick jag skavsår, av att vispa i min bechamelsås. Gud vad duktig jag känner mig! HAHAH! Igår fick jag göra en lasagne. David lämnade den till mig. Jag frågade vad bechamelen skulle vara till och han sa då attt det skulel bli lasagne, och han frågade om jag kunde göra den istället. Och det kunde jag. HAHA! Då kände jag mig duktig! Sen fick jag steka hamburgare. Men det är ganska kul, när det händer mycket på en gång. Men sen hände det inge tpå en timme och jag fick gå hem.

Efter jobbet, så drog jag till teatern, resten av min familj var där. Dom stod i garderoben när Viba Femba var där. Shit vad bra dom är! Dom sjunger acapella (stavas?!) alltså, dom sjunger utan musiK! Istället var det en av killarna som gjorde musiken med munnen. Basljud, trumljud. Skithäftigt!

Sen gick jag hem och la mig!

Idag så hade jag tid hos tandläkaren också. Dom skulle bara göra en undersökning. Det såg fint ut, typ, jagh ade slarvat lite med tandtråd och lite med borstningen på vissa ställen. Men annars såg det fint ut sa dom. Tur.

Men nu ska Pär visa något kul på Youtube!
Ha en bra dag!
KRAM


Kommentarer
Alexandra

viste du att en av dom heter erik och är ute från oss. han känner vi :D

2008-10-10 @ 16:04:52
URL: http://mrsalex.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0