Lördag, eller?!

Nu är jag där igen, jag är osäker på vilken dag det är! Haah! Har du känt så någon gång? Att du blandar ihop dagarna eller att det känns som en helt annan dag än vad det är? Hah! Det har hänt mig två gånger denna vecka. Skitjobbigt! Jag har svårt att fatta att det är lördag idag! Men det är LÖRDAG idag! LÖRDAG alltså! Hahaha!

Idag började jag kl 13 på statt. Då fick jag plocka upp luckan och fylla på den, luckan är alltså det som står framme som man ska använda, som tillexempel grejer till hamburgare-dressing, sallad, tomat och lök. Sen så finns det massor annat, club sandwich grejer, svampsoppagrejer och lite annat. Sen fick jag göra clubdressingen, majonäs, dijonsenap och dragon. Sen fick jag göra diverse annat fram till att jag gick hem vid kvart i 9, cirka! Hahah! Ikväll kommer Dr Alban till statt, så alla som är 23 år och äldre kan ju ta er dit, om ni vill, och om ni gillar Dr Alban. jag vet inte hur mycket jag har hört av honom, om jag ens har hört något alls av honom. Haha! Menmen, gillar man honom kan man i alla fall ta sig till Statt! Hihi!

Imorn är det ju upp och jobba, och tjäna pengar för en gångs skull. Lite jobbigt att behöva gå upp vid typ 7, men det ordnar sig nog. Efter jobbet så ska jag med Karin och Maria till Lager 157! Jag måste köpa svarta byxor, som INTE är jeans eller tights. Dom ska jag ha till Strängnäs sen när jag börjar jobba där nästa vecka, nästa lördag faktiskt! Det ska bli grymt kul! Hoppas bara att jag får jobba då, för han sa att han kanske inte behöver alla första gången, då det inte är så många biljetter sålda. Men vi får se! Jag hoppas att jag får jobba i alla fall!

Jaha, om man skulle ta och försöka sova snart. Börja förbereda sig inför sängen i alla fall, typ borsta tänderna och så. Ha en fortsatt trevlig kväll! Och en trevlig söndag om det inte blir något skrivet imorn! Men, det lär det nog bli! Jag är inte orolig! HAHAH! :)

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0