Jobbat

Idag skulle jag ju jobba, och jag trodde ju ALDRIG att jag skulle vara ensam i kallskänken! Men det var jag! Jag trodde bara att dom lixom behövde lite extra hjälp, men jag fick istället vara helt ENSAM! Jag skulle fixa till frukosten för helgen och buffén tills imorn. MEN! Frukosten kommer INTE räcka hela helgen! Så jag kommer säkert att få stå hela förmiddagen imorn med den. Men det var ju den allra första gången som jag jobbade ensam, och jag har aldrig fixat den själv, jag har ju bara hjälpt, Men jag tycker att jag klarade det rätt bra för att vara första gången, ENSAM! Några gånger till och jag kommer att vara lika snabb som Tarja! HIhi! Men jag trodde att jag skulle få jobba mellan 9 och 15, och att jag skulle hinna med allt, det kunde ju inte vara så svårt, tänkte jag, men så fel jag hade, jag kom inte därifrån förens vid kl 18. En fullmatad dag!

Efter jobbet så åkte familjen ut till St Eskils Kyrkogård, där vi tände ljus. Jag tände mitt för Tobbe och Gertrud, barndomsvännen och en gammal lärare. Vila i Frid!

Nu ska jag in i duschen! Jobba på frukosten imorn!

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0