Halloncheescake

Shit vad gott! Det fick jag göra idag. Och vilken god smet det blev sen! MUMS! Hallon, grädde, tequila rose och ägg. MUMS vad god den kommer att bli! Synd bara att jag inte får äta den själv! Hihi!

Idag kom gruppbilden också! Men ingen spexbild! Shit vad tråkigt! Så jag var tvungen att skicka ett mail till tema skolfoto och fråga. Så jag väntar på svar nu. Jag vill ju ha den andra också! Och såklart, jag längtar efter skolkatalogen också! Haha! Jag vill se alla roliga bilder! Spexbilderna tänker jag på då! Om det nu är nåra sånna med! hahah!

Shit, om en halvtimme är Magnus Betner i konserthallen, jag vet inte om det finns biletter kvar, eller om jag orkar. Det vore otroligt kul, men samtidigt vet jag inte. Beslutsångest! Fast först måste jag ju veta om biljetterna är slut! HAhaha! Jag får väl ta och cykla upp dit. Nä, jag skickar ett sms till bror först! Han står i garderoben, han kan kolla! Hihi!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0