Deppkänslor!

Varför får man sånna depperioder? Då allt känns värdelöst? Du själv känner dig värdelös? Eller det kanske bara är jag som känner så jag vet inte, men idag blev det en sån dag. När jag skulle gå ner för att byta om efter jobbet, då bara POFF, så kände jag mig värdelös, sämst, och allt bara kändes dåligt. Det är så jävla hemskt att känna såhär! Varför får man sånt ibland? JÄVLA PISS OCH SKIT säger jag bara! Fan i helvete!

Dagen har ju varit lite bra också! God lunch till exempel! Kyckling, ris och currysås, oj vad god den currysåsen var säger jag bara! Jag kanske skulle ha sagt det till Ullis, för det var hon som hade gjort den. Men jag gjorde inte det, varför gjorde jag inte det? Det var ju dumt av mig! Menmen.. Annars så har väl dagen varit som vanligt, utom då när jag skulle gå hem... Hmm!

Annars så kände jag mig ganska pigg när jag vaknade imorse, trots att jag gick och la mig sent! Efter Prison Break! Och fytusan vad spännande! Älskar den Serien! Tokkär! :)

Tre dagar praktik kvar! Sen är det lov en vecka och då blir det en sväng ner till Farfar! Och sen är det tillbaka till skolbänken... Och på fredagen den veckan är det matteprov... och jag har fan inte räknat matte på snart 5 veckor! Det kommer gå käpprätt åt helvete! Jag har ju tjatat på mig själv att plugga hemma, men jag har inte den motivationen, jag HATAR att plugga! USCH!

Ha en fortsatt bra dag!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0