Avenue Q

Ikväll ska jag hjälpa till i Garderoben på teatern. Riksteatern kommer och visar Avenue Q, med bland andra Linus Wahlgren. Det är riktiga människor och dockor på scen. Jag får nog smyga in och kika lite. Om inte annat kika lite på Linus ;)

Idag på jobbat/praktiken var det lugnt. Jag har egentligen inte gjort så mycket idag. Jag har gjort en skagen, en vinägrett, en vitlöksdressing och sen så har jag jobbat med frukosten hela dagen. Skurit melon, apelsin, grape, tomat, gurka och så har jag "bläckat" (lagt upp på att bläck/bricka) skinka. Imorn ska jag göra en äppelpaj till Rotary. Imorn är också sista dagen på praktiken och då är det LOV! Skönt! Det känns att det är dax nu. Men så får man inte känna när skolan är slut sen. Då är det bara att jobba, jobba jobba och ha typ 25 dagar ledigt per år, eller hur många dagar det nu är. USCH, detta är mitt SISTA höstlov! Jobbigt jobbigt! Sen måste jag ut i vuxenvärlden på riktigt! Inga mer lov....

Men nu ska jag nog gå och kolla på Top Model 6, repris xD

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0