Öppet Hus

Idag hade Rinman öppet hus. Jag och dom andra treorna var i köket/restaurangen, Jag var ju såklart i restaurangen. Jag gjorde en UNDERBART god fisksoppa! Till och med Ralf tyckte att den var jättegod, JÄTTEGOD alltså! Och det enda jag fick var alla ingredienserna framplockade, sen så fick jag göra hela alltet sjäv! Och vilken god soppa det blev sen! Ojojoj säger jag bara! Jag blev så otroligt stolt över mig själv, så det knappt är sant! Jo förresten, det är sååå sant! Jag är bäst! Min dag blev ju lite halvt förstörd när jag/vi var tvugna att gå från idrotten lite tidigare för att hinna börja kl 3, då var lixom allt bara skit, men efter att jag gjorde den soppan... då vände ALLT! Toppen! :)

Idag på idrotten var vi ju i simhallen! Mycket kul! Jag har ju velat vara där hela terminen, och jag fick inte gå dit nästa vecka för Andreas, då är det ju killarnas tur... och då ska vi tjejer vara i sporthallen.... det kommer att bli otroligt spännande att se hur det slutar säger jag bara! Det ska bli såå spännande! Men åter till simhallen, där träffade jag Björn, en gamal simmare, han jobbar där nu, eller han har gjort det ett tag, men endå, det är jättekul att han kommer ihåg mig och vet vem jag är och så. Det är skitkul. Han är alltid så glad och trevlig, och rolig. Alltid lika roligt att prata med honom. :)

Nehe, nu ska jag väl bara logga in på min facebook, jag har blivit lite av en facebooknörd, men det är ju kul att hitta gamla vänner, sen så är det ju lite pinsamt att ta kontakt, men jag har börjat lite, med en gamal barndomsvän, eller, egentligen så är han bror till barndomsvännen, eller egentligen kanske det är en gamal barndomsvänfamilj. Heter det så?! En familj som jag/min familj umgicks med när vi var mindre, men dom flyttade. Ni fattar säkert hur jag menar! HAha!

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer
Schwester

haha den där barndomsvännens bror, är det lilla christoffer? :P har su skrivit till han än +;)

2008-11-26 @ 10:39:49
URL: http://momories.blogg.se/
Spiderchick

love facebook =)

2008-11-26 @ 22:44:29
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Hannah

Rolig blogg verkar det som... kom precis in på den :)

2008-11-28 @ 20:24:47
URL: http://thefwords.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0