I'm back on track

Yes, det känns skönt att ha tränat! Jag är trött som fan i kroppen, men det känns så bra! Jag klarade nästan allt, det var en massa nytt och så blev min lilla mage trött... och så hann jag få skäll av Linda ett par gånger... jag är SKITDÅLIG på att hitta takten när jag själv ska boxas eller så, men när hon slår så är jag med i takten hela tiden, men så fort jag ska köra... då går det inte alls. Det känns pissigt! Urdåligt! Jag lever ju ändå i en musikfamilj, hahaH!

Nu ska jag träna på fredag också. Sen så ska det bli rutin, två gånger i veckan i alla fall, Tisdagar och Fredagar!

Nu ska jag in i Duschen och sen ner till sängen! Restaurangen imorn...

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer
Alexandra

Hej du jag ska oxå börja träna nu fast jag ska försöka träna 4 gånger i veckan :D men ville bara tala om att jag kommer till skolan imorrn saknar er två puss å kram syns sen :D

2008-11-04 @ 23:54:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0