Hejhej hallå bloggen

Igår på Dansbandskampen så var det 600 pers där som skulle ha mat... och vi var 6 pers på 8 bufféer, lite körigt kan jag säga, vi stod inte still något över huvudtaget. Svetten typ rann, men är man proffesionell så ska man väl helst inte visa att man är helt slutkörd, eller? Det är bara att sätta på Pepsodentleendet och bita ihop. Men det var grymt kul, spännande. Och som i vanlig ordning gick Scotts och Lars Kristerz vidare, jag hoppades verkligen på Scotts igår, bästa låten! Jag blev kär! HAHAH!

Imorse så väckte mobilen mig vid kl 7. Då var det bara att pallra sig upp ur den varma mysiga sängen och äta något, typ banan och mjölk blev det, och sen var det bara att börja GÅ ner till Statt. Bussen gick ju antigen kl 7 eller kl 8. Och jag skulle vara där 8, och cykeln var ju inget som helst alternativ, så det blev att gå. Lite skönt med en morgonpromenad, men det var lite kyligt om nosen.

Igår, jag måste bara berätta detta, igår vaknade jag med ett ryck och kollade klockan, och klockan var tio i 7, jag fick panik, jag trodde stenhårt att det var söndag igår när jag vaknade. Men när jag vaknade och hade kollat klockan, så tänkte jag shit, jag börjar jobba om en timme, tur att jag vaknade för att jag glömde ställa mobilen, så jag sätter igång mobilen, sätter på larmet och tänka sova i 5 minuter till, men efter typ 3 minuter så kom jag på, nej, det är ju fan lördag idag. Shit vilken panik jag hade. Snacka om att jag är stressad över något, och detta något skulle jag gissa är detta jävla projektarbete. Usch. Egentligen är det inte så mycket kvar nu, men jag blir stressad över att det måste vara perfekt! Och så är jag stressad, eller inte stressad, men mer nervös över att jag inte får godkänt... inte för attjag tror att det blir ett IG, men jag är så osäker... Men jag håller på och växer i mog själv hela tiden så det blir nog inga problem, men nervös är jag i alla fall.

Nu ska jag kolla på finalen av Ensam Mamma Söker. HAHA :)

KRAM



Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

Ja det skulle vi kunna göra :) Men jag ska kanske jobba så... men om jag inte ska det så kan vi gå! Vill också se den ^^

2008-11-23 @ 21:15:58
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0