Dansbandskampen! SCOTTS ;)

Idag blev det heldag med jobb! Först frukosten på statt, jag trodde fan aldrig att jag skulle få gå hem, jag hade gjort för lite till helgen så jag fick stå och jobba till kl13. Lite segt. Men imorn blir det nog inte lika länge.

Sen runt tio över två så kom Emil och hämtade upp mig och körde sen mig och Karin till Strängnäs. Själv jobbade  han inte idag, vet inte varför han ville köra då, men han gjorde det i alla fall. Snällt! Tack för skjutsen! Fast jag vet ju att han inte läser min blogg, men tack i alla fall! :)

Buffén gick bra idag också. Vi åkte hem vid tjugo över åtta. Då kollade jag klart på Dansbandskampen hemma, och SCOTTS gick vidare! YEY! GO SCOTTS! Jag var tvungen att ringa och rösta på dom en gång! Hihi! Men jag tog det billiga nummret, HAHAH!

Sara ringde och ville prata lite också! MYCKET trevligt! Har inte pratat med henne på länge! Och jag borde bättra mig, jag är SÄMST på att höra av mig. Jag kan gå och tänka att, ja jag ska kanske ta och ringa till, ja Sara till exempel, men gör jag det sen? NEJ. Jag måste skärpa mig! Jag måste bli bättre på att höra av mig! Och på att plugga... HAAHAH!

Nä, nu har jag precis kommit ur bastun och ska ta en snabb dusch innan jag ska sova. Ska ju upp och jobba imorn, jag börjar 8. Åh så tidigt! Sen börjar ju skolan igen på Måndag. Det känns väl sådär att börja plugga igen... Menmen, det är ju snart bara ett halvår kvar! TOKLÄNGTAR!

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0