Vilken helgstart!

Fredag:

Skola... skriva rent svenskan, ingen idrott (det märkte vi när vi kom dit, skittråkigt!), vänta på lunch i 40 minuter, lunch, gå till Rotoffsparken och käka glass! Komma hem, åka till huvudstaden med Linda, Elina, mamma och Carina! MYCKET trevligt! Gick till Jane Norman (som ligger inne i köpcentret SOUK), det är ganska dyrt där och det jag tänkte prova, kunde jag inte prova, varför? Jo på grund av en mil lång kö! Två provhytter?! Hallå?! Så det blev inget provat där... Men vi hamnade i någon skoaffärer, Bianco tror jag och där provade jag skor, URHÖGA med en URHÖG klack, men dom var faktiskt URSNYGGA! Visar väl en bild här under! Jag köpte dom inte, man måste ju för det första kunna GÅ med dom.. vilket jag INTE kan! Så jag får köpa ett par med mindra klack och öva! Sen så måste jag ju köpa kläder som jag kan använda dom till, om det inte bara skulle vara fest skor, men hur fan kan man festa med sånna skor?! Det går ju inte!

Skorna


Däremot köpte jag en skjorta, eller egentligen var det mamma som köpte den... Men den är snygg, tycker jag i alla fall! Men egentligen så skiter jag i vad folk tycker om den... Speciellt om folk tycker den är ful! Tycker folk däremot att den är snygg, då blir jag ju såklart glad!

Skjotan


Lördag:

Solade, hoppade studsmatta och drog ner till Vilsta för att bada! Trodde att det skulle isa och bita i skinnet, men när man kom i så kunde man ligga en stund! URHÄRLIGT! Blir nog till att bara imorn också! Någon som ska med?

Sen så fick jag SMS av Nattiz som frågade om jag ville med på Cirkus Skratt, och det ville jag ju! Cirkusen var väl sådär! Jag gillar inte att man har djur med, visst, det är ju lite coolt att man kan få djur till att göra dessa grejer, men nej, jag vill inte ha djur med! Clowner, akrobatik, eld och sånt, det vill jag ha, det är Cirkus för mig! Men smaken är ju som baken, delad!

En av artisterna, han höll på med att kasta kniv, MOT en tjej, hon stod mot väggen han kastade. Man måste ju verkligen lita på varandra för att kunna göra något sådant. En grej han gjorde, som jag aldrig kommer glömma, det är när han kastade dessa "stjärnknivar" mot tjejen och väggen med FÖRBUNDNA ögon! Fyfan vad läskigt! Hon dukade huvudet lite på den näst sista. På den sista kniven backade han och ställde sig på sarjen och kastade den, men då dukade hon och gick av. Annars hade hon fått den rakt på sig! USCH vad obehagligt! Snacka om att ha förtroende för varandra!

Ska väl kanske ta och sova nu! Klockan är ju ganska mycket! Får se vad morgondagen har att erbjuda! Sol och Bad skulle jag tro!

Sovgott
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0